რამ ჩაყლაპა სტუდენტი?
კრეატიული სარეკლამო კამპანია თავისუფალი უნივერსიტეტის ბიბლიოთეკაში განხორციელდა და მთავარი იდეა არის „HIT”-ის გასინჯვისას შესაძლებელია დაატრიალო მხიარულება იქ სადაც მისი ნაკლებობაა. სტუნდენტი რომელიც ეცნობა გართობის ფილოსოფიას და სინჯავს „HIT“-ს უცებ აღმოჩნდება აბსოლუტურად განსხვავებულ ვირტუალურ რეალობაში და იწყება დაუვიწყარი გართობა, სადაც სტუნდენტებს 3 მხიარულების კანონის შესრულება ევალებოდათ:
1) იყავი გაბედული და გააცოცხლე გაქვავებული მანეკენები
2) სძლიე მოწყენილობას და დაამარცხე სასაცილო პინიატები
3) აიყოლიე ყველა და შეასრულე რეი ჩარლზის დაუვიწყარი ჰიტი „Hit the road jack”-ის კარაოკე
წარმატებული მეცადინეობის შემდეგ, სტუდენტებმა უკვე იციან როგორ დაატრიალონ მხიარულება, თუნდაც ბიბლიოთეკაში.
![რამ ჩაყლაპა სტუდენტი? GEMRIELIA](images/stories/studenti1.jpg)
იდეის ავტორი და შემსრულებელი გახლავთ კრეატიული სააგენტო „Leavinstone”, რომელმაც არაერთი დაბრკოლების მიუხედავად პროექტი წარმატებით განახორციელა და ქართულ სარეკლამო ბაზარს კიდევ ერთი საკმაოდ მაღალი დონის პროდუქტი შესძინა.
გერმანული კომპანია „Bahlsen” „HIT”-ის სარეკლამო კამპანიის გატანას საქართველოს საზღვრებგარეთაც აპირებს.