#CHEFმარკეტერის მორიგი „გემრიელი“ საღამო და კულინარიული შეჯიბრი “სითი რუფ ტერასა”-ში
#CHEFმარკეტერისა და “გემრიელიას” ერთობლივი ღონისძიება და კულინარიული შეჯიბრება ამჯერად “სითი რუფ ტერასა”-ში, მყუდრო და სასიამოვნო გარემოში მოეწყო.
მონაწილეებმა ჟიურის წინაშე წარადგინეს თავისი მომზადებული უგემრიელესი საგაზაფხულო როლები ბოსტნეულითა და კრევეტებით და მათ ორიგინალური სახელებიც შეურჩიეს. დეკემბრის თვის ღონისძიებაში ექვსი მონაწილე სხვადასხვა კომპანიას წარმოადგენდა: ნანა ფაჩუაშვილი “ლაიმა ლუქსის” არტ-დირექტორი, გიორგი ბენაშვილი სადაზღვვო “ალფას” წარმომადგენელი, ლიკა ჯავახაძე “რონიკოს წარმომადგენელი”, თამუნა როსტიაშვილი “ალტა-ოქეის“ წარმომადგენელი, სოფო ვაჭარაძე მიკრო-საფინანსო ორგანიზაცია “კრისტალის” წარმომადგენელი და რესტორან “მეამას” მმართველი დირექტორი ირაკლი კახიძე. გამარჯვებული თამუნა როსტიაშვილი გახდა, ჟიურის გადაწყვეტილებით სწორედ მან დაამზადა საუკეთესო როლი. გამარჯვებულს პალიტრა L- ისგან ბურგერების წიგნი გადაეცა საჩუქრად. თუმცა უსაჩუქროდ არც სხვა მონაწილეები დარჩენილან, მათ პალიტრა L- მა კულინარიული წიგნები იაპონური სამზარეულოს შესახებ გადასცა.
თამუნა როსტიაშვილი, “ალტა-ოქეის” წარმომადგენელი:
ნამდვილად არ ველოდი, რომ გავიმარჯვებდი და ძალიან მიხარია, რომ ჟიურის სწორედ ჩემი მომზადებული კერძი მოეწონა ყველაზე მეტად. საგაზაფხულო როლი არასდროს გამიკეთებია. ზოგადად სამუშაო რეჟიმიდან გამომდინარე, სამზარეულოში ყოფნას იშვიათად ვახერხებ, შესაბამისად კულინარიული გამოცდილება მაკლია. თუმცა ეს სფერო ძალიან მაინტერესებს და ხშირად ვეცნობი კულინარიასთან დაკავშირებულ ლიტერატურას. სახლში წიგნების კოლექციაც კი მაქვს, მათ შორის არის პალიტრა L-ის გამოცემული წიგნებიც, თუმცა არ მქონდა წიგნი ბურგერებზე, რომელიც დღეს გადმომეცა საჩუქრად. “შეფ-მარკეტერისა” და “გემრიელიას” ივენთი ძალიან მომეწონა, კერძის მომზადების პროცესი ძალიან აზარტული იყო. რა თქმა უნდა, ყველა კონკურსანტს გამარჯვება სურს, მაგრამ მთავარი მაინც ის არის, რომ გინდა გემრიელი კერძი გამოგივიდეს, რომელიც გამოცდილ ჟიურის მოეწონება.
გიორგი ჭავჭანიძე, კულინარი, რესტორატორი:
ჟიურიში პირველად ვიყავი და ეს პროცესი ძალიან მომეწონა. მიხარია, რომ დღესდღეობით კულინარიას დიდი ყურადღება ეთმობა, იგი მხოლოდ გამოკვებასთან აღარ ასოცირდება და ნელ-ნელა კულტურული ღონისძიების მნიშვნელობა ენიჭება. რაც შეეხება მონაწილეებს, ყველა ზედმიწევნით ასრულებდა დაკისრებულ დავალებას. სადაზღვევო კომპანიის წარმომადგენელმა ძალიან ორიგინალური სახელწოდება მოუფიქრა თავის კერძს – „გემრიელად დაზღვეული“. ვიზუალური მხარეც მეტ-ნაკლებად ყველასი მომეწონა. თუმცა ვიზუალს გემო უნდა გავუთანაბრო, კერძი რაც უნდა მიმზიდველად გამოიყურებოდეს და ტექნიკურად დახვეწილი იყოს, თუ გემრიელი არ არის ფასი ეკარგება. ვფიქრობ, გამარჯვებულმა თამუნა როსტიაშვილმა ამ ყველაფრის შეხამება ყველაზე კარგად მოახერხა.