როგორ დავიკლოთ წონაში ნატა გაგუას ოქროს რჩევები
როგორ დავიკლოთ წონაში ნატა გაგუას ოქროს რჩევები

 

1. გაიღრმავეთ მოტივაცია, უფრო სწორად კი თვითმოტივაცია. მოტივაცია არის მამოძრავებელი ძალა, რომელიც უბიძგებს ადამიანს მოქმედებისკენ. 

2. მიიღეთ რვა ჭიქა ჩვეულებრივი წყალი დღეში და მოერიდეთ დიდი რაოდენობით მარილს, თუ თქვენი ორგანიზმი ჯანმრთელია. ზოგადად რეკომენდებულია წყლის მიღება ჭამის წინ 30 წუთით ადრე, ან ჭამის შემდგომ მინიმუმ 1 საათის შემდეგ. ვარჯიშისას მცირე ყლუპებით სვით ოთახის ტემპერატურის წყალი, წყლის არმიღებამ ვარჯიშის დროს შეიძლება, გაუწყლოების გამო ჯანმრთელობა დაგიზიანოთ. 

3. ეცადეთ იკვებოთ დღეში ოთხჯერ, რომლის უპირატესობები ნათელია, ასეთ დროს საჭმლის მომნელებელი სისტემა თანაბრად იტვირთება, საკვები სრულად მუშავდება და ორგანიზმი უკეთ ითვისებს მას, ორგანიზმი სასიცოცხლოდ აუცილებელ ნივთიერებებს დროულად იღებს და ამით კომფორტულ გარემოს ინარჩუნებს. 

4. ეცადეთ გამოიძინოთ... ძილის ქრონიკული უკმარისობა იწვევს წონის მატებას და აძლიერებს შიმშილის გრძნობას. უძილობაც ერთგვარი სტრესია, რომელიც იწვევს ჰორმონულ დისბალანსს. დღე-ღამეში შვიდი საათი ძილი სასურველია. 

5. საკვები დაღეჭეთ კარგად და აუჩქარებლად, საკვების მიღება უნდა გრძელდებოდეს 15-20 წუთი. განაგრძეთ კითხვა...

მასალის გამოყენების პირობები
3 აპრილი, 2019 02:46 p.m.
ნანახია: 21769