რა არის ყავის დიეტა და რამდენად ეფექტურია ის?
რა არის ყავის დიეტა და რამდენად ეფექტურია ის?

ყავა დიეტური რაციონის განუყოფელი ნაწილია, თუმცა ყავის დიეტა,შეიძლება ითქვას, ინტერნეტში ახალი ტრენდია. ამ სტატიაში განვიხილავთ ყავის დიეტის შინაარსსა და ეფექტურობას : 

 

პირველი დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, 2 მოხარშული კვერცხი, პომიდვრისა და კომბოსტოს სალათი. ვახშამი – 200 გრამი მოხარშული თევზი, კომბოსტოს და მწვანილის სალათი.

მეორე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა და ტოსტი. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, 200 გრამი გრილზე მომზადებული თევზი, კომბოსტოსა და მწვანილის სალათი. ვახშამი – 1 ჭიქა კეფირი, მოხარშული უცხიმო საქონლის ან ღორის ხორცი.

მესამე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, მაგრად მოხარშული კვერცხი, მოხარშული და გახეხილი სტაფილო. ვახშამი – 2 მწვანე ვაშლი.

მეოთხე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, მოხარშული ბოსტნეული (კარტოფილის გარდა), 2 ცალი ვაშლი. ვახშამი – 200 გრამი მოხარშული საქონლის ან ღორის ხორცი, კომბოსტოს სალათი.

მეხუთე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა, მოხარშული და გახეხილი სტაფილო ცოტა ზეთით, 2 მწვანე ვაშლი. სადილი – 400 გრამი თევზი, 200 გრამი ტომატის წვენი. ვახშამი – 200 გრამი მოხარშული თევზი, კომბოსტოს სალათი.

მეექვსე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, 200 გრამი ქათმის ფილე, სტაფილოს და კომბოსტოს სალათი. ვახშამი – 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, სტაფილოს სალათი.

მეშვიდე დღე

საუზმე – 1 ჭიქა ყავა. სადილი – 1 ჭიქა ყავა, 200 გრამიო საქონლის ან ღორის ხორცი, 2 ცალი ვაშლი. ვახსამი – 200 გრამი გრილზე მომზადებული ტევზი, კომბოსტოსა და მწვანილის სალათი.

 

Image result for coffee

 

 

უკუჩვენებები:

ყავა მაღლა წევს წნევას და იწვევს შეჩვევას. ყავის დიეტისგან თავი უნდა შეიკავონ მათაც, ვისაც კუჭთან, თირკმელებთან ან ნერვულ სისტემასთან დაკავშირებული პრობლემები აქვთ. 

 

მასალის გამოყენების პირობები
10 ივლისი, 2019 01:42 p.m.
ნანახია: 200