5-დღიანი მენიუ, რომლითაც მონიკა ბელუჩი სხეულის იდეალურ ფორმებს ინარჩუნებს
5-დღიანი მენიუ, რომლითაც მონიკა ბელუჩი სხეულის იდეალურ ფორმებს ინარჩუნებს

 

კარ­გი აღ­ნა­გო­ბის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბის სა­ი­დუმ­ლოს გვიმ­ხელს იტა­ლი­ე­ლი კი­ნო­ვარ­სკვლა­ვი მო­ნი­კა ბე­ლუ­ჩი. ის არ ცნობს მკაცრ დი­ე­ტებს და არც ფიტ­ნესს. მისი კრე­დოა - ბა­ლან­სი­რე­ბუ­ლი კვე­ბა.

 

პირ­ვე­ლი დღე:

 

სა­უზ­მე: 1 ჭიქა იო­გურ­ტი ახა­ლი ხი­ლით.

 

სა­დი­ლი: მწვა­ნი­ლი, შე­ნე­ლე­ბუ­ლი ზე­ი­თუ­ნის ზე­თით (100გ), მო­ხარ­შუ­ლი ძრო­ხის ხორ­ცი (200გ), ერთი ნა­ჭე­რი პური, ახა­ლი კენკრა (150გ). 

 

ვახ­შა­მი: მო­ხარ­შუ­ლი ბრინ­ჯი (50გ) ყვე­ლით (10გ), ხი­ლის ან ბოსტნე­უ­ლის სა­ლა­თა (100გ).

 

მე­ო­რე დღე:

 

სა­უზ­მე: ჯე­მი­ა­ნი ტოს­ტი, რძი­ა­ნი (2,5%) ფინ­ჯა­ნი ყავა.

 

სა­დი­ლი: ორი კვერ­ცხის ერ­ბოკ­ვერ­ცხი, ორ­თქლზე მომ­ზა­დე­ბუ­ლი ყა­ბა­ყი (200გ), ერთი ნა­ჭე­რი უხე­შად დაფ­ქუ­ლი ხორ­ბლის პური (40გ), ერთი ფორ­თო­ხა­ლი.

 

ვახ­შა­მი: ბოსტნე­უ­ლის სა­ლა­თა (100გ), მო­ხარ­შუ­ლი უცხი­მო ძრო­ხის ხორ­ცი (120გ), უხე­შად დაფ­ქუ­ლი ხორ­ბლის პური (50გ), ერთი ნე­ბის­მი­ე­რი ხილი.

 

 

 

მე­სა­მე დღე:

 

სა­უზ­მე: ჯე­მი­ა­ნი ტოს­ტი, ლი­მო­ნი­ა­ნი მწვა­ნე ჩაი, ერთი გრე­ი­პფ­რუ­ტი.

 

სა­დი­ლი: ზე­ი­თუ­ნის ზე­თი­თა და კა­მით შე­კაზ­მუ­ლი მო­ხარ­შუ­ლი კარ­ტო­ფი­ლი (200გ). ნაკ­ლებ­ცხი­მი­ა­ნი ყვე­ლი (100გ).

 

ვახ­შა­მი: ზე­ი­თუ­ნის ზე­თი­თა და ტო­მა­ტით შე­ნე­ლე­ბუ­ლი სპა­გე­ტი (150გ), ერთი ნე­ბის­მი­ე­რი ხილი (გარ­და ბა­ნა­ნი­სა და ხურ­მი­სა).

 

 

Image result for monica bellucci

 

მე­ო­თხე დღე:

 

სა­უზ­მე: მა­გა­რი ყვე­ლის ნა­ჭე­რი (40გ), ნა­ტუ­რა­ლუ­რი იო­გურ­ტი თაფ­ლით.

 

სა­დი­ლი: ზე­ი­თუ­ნის ზე­თით შე­ნე­ლე­ბუ­ლი მო­ხარ­შუ­ლი ბრინ­ჯი (50გ), ორ­თქლზე მომ­ზა­დე­ბუ­ლი ყა­ბა­ყი (100გ), ხბოს მო­ხარ­შუ­ლი ხორ­ცი (100გ), უხე­შად დაფ­ქუ­ლი ხორ­ბლის პური (40გ), კენკრა (150გ).

 

ვახ­შა­მი: უცხი­მო თევ­ზი (200გ), ზე­ი­თუ­ნის ზე­თით შე­ნე­ლე­ბუ­ლი ბოსტნე­უ­ლის სა­ლა­თა (150გ), უხე­შად დაფ­ქუ­ლი ხორ­ბლის პური (40გ), ვაშ­ლი. წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

მასალის გამოყენების პირობები
4 ოქტომბერი, 2019 11:44 a.m.
ნანახია: 904