ცოტა რამ ვაშლის ჩირზე
ცოტა რამ ვაშლის ჩირზე
კალიუმს, რკინას, ფოსფორს, იოდს, კალციუმს, ასევე თითქმის ყველა აუცილებელ ვიტამინს: A-ს, PP-ს, C-ს, B-ს, B1-ს და პექტინს

ვაშლის ჩირი აუმჯობესებს მეხსიერებას .

ვაშლის ჩირი ხელს უწყობს სასარგებლო ბაქტერიების ზემოქმედებას.

დღეში რამდენიმე ცალი ჩირი ამცირებს ასაკობრივი ჭკუასუსტობისა და მეხსირების დაკარგვის რისკს.

აუმჯობესებს ნივთიერებათა ცვლას და ნაწლავების მუშაობას.

დადებითად მოქმედებს სისხლის დაბალი წნევის დროს.

კარგი საშუალებაა სხვადასხვა ონკოლოგიური დაავადების პროფილაქტიკისთვის. ამცირებს მეტასტაზების განვითარების რისკს.

სასარგებლოა მხედველობისთვის, კანისთვის, თმისთვის, ფრჩხილებისთვის.

ვაშლის ჩირს დაბალი გლიკემიური ინდექსი აქვს.

მისი მირთმევა შეიძლება ჩიპსების და კრუტონების ნაცვლად - უფრო დაბალკალორიულია.

შეგიძლიათ დაამატოთ ცომეულში, კექსებში, კომპოტებში

ვაშლი სასარგებლოა ყველასთვის, ვისაც კი საკვების გადამუშავებასთან დაკავშირებული პრობლემები აქვს.

ვაშლის ჩირი შეიცავს:
მასალის გამოყენების პირობები
31 მარტი, 2017 07:07 p.m.
ნანახია: 4993